2014. október 22., szerda

Ott is lesz internet hozzáférés, ahol még áram sincs!

A családbarát kormány karácsonyi meglepetésnek szánhatta az internet adó beharangozását, de közbejött ez a csúnya korrupciós botrány!

Gyorsan el kell terelni a szót az Amerikából kitiltott orbán segg közeli "keveset loptam még" lényekről! Az internet adó jobban kitudja verni a biztosítékot, mivel közvetlenül az emberek zsebében turkál Magyarország szégyene!

Amúgy is jól jön orálviktornak, ha kevesebben anyázzák a közösségi oldalakon! Persze megfogják magyarázni, hogy ez roppant jó a fiataloknak! Sportoljatok többet címszóval.

Különben is Orbánia olyan kurva jól teljesít, hogy ez a kis nem megszorítás meg sem kottyan az embereknek!

Nemrég a köcsög lázárjani verte a nyálát, hogy még a tehenekbe is bevezetik az internetet. Ott is lesz internet hozzáférés, ahol még áram sincs!

Majdnem az összes családtagom és ismerősöm elmenekült Orbániából! Most már a kapcsolattartást is gátolni akarja ez a mocskos orbán! Amilyen birka ez a nép, ezt is lenyeli majd! Akkora itt az összefogás, hogy már szégyen magyarnak lenni!

Álljak ki az utcára egymagam ordítani, hogy le a mocskos orbánnal? Ki állna mellém???? Szerintem senki! Jobban járok, ha én is követem a családtagok és az ismerősök példáját. Én mindig lázadó voltam és kimertem mondani amit kell! Úgy érzem fölösleges harcot vívok, ami roppant elkeserítő!

De mit is várhatnánk orbántól!? Sok hülye felhatalmazta a törvényes lopásra és a népnyúzásra!

Úgy látom, hogy az emberek élvezik, ha a farkukon taposnak! Azért kíváncsi leszek, hogy mit kell még kitalálnia a tolvaj kormánynak, hogy végleg beteljen a pohár!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése